piątek, 18 października 2013

A czas...

A czas biegnie coraz prędzej, dni, tygodnie -mijają jak krajobrazy z pędzącego pociągu!  Dużo zdarzyło się od ostatniego mojego wpisu. Grupa AA "Fides" (byłem jej aktywnym uczestnikiem) -rozpadła się... pół roku spotykałem się na niej tylko z Jankiem, obecnie zawiesiłem jej działanie. Chodzę teraz na grupę "Przymierze" (tę, którą onegdaj zakładałem) we Włodawie, jeżdżę na grupę "Iskra" w Hańsku, no i chodzę do ZK na grupę "Top". W domu układa się coraz lepiej, coraz rzadsze są moje "starcia" z Kasią; chłopcy też nie przysparzają żadnych kłopotów, może to skutek ubóstwa... Bo przecież komornik zabiera mi lwią część pensji na spłatę kredytów.  W ostatni piątek moja Kasia wyjechała do Szwecji "za chlebem". planujemy(jak się uda) "zaczepić się" tam na stałe i -z czasem - przenieść ze wszystkim, by żyć w normalnym kraju!!! Bo ci co rządzą Polską w tej chwili (od czasu transformacji ustrojowej) robią wszystko, aby Polskę zniszczyć. Wyprzedają majątek narodowy, oddają kościołowi, likwidują zakłady pracy; kościół wtyka nos we wszystko(zagląda nam nawet do łóżek), indoktrynuje dzieci już w przedszkolu... Dlatego chcemy się wynieść z naszej ojczyzny.  Zaczynam wierzyć, że nam się to uda.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz